tisdag 31 juli 2012

Halvvägs till femtio..

I går blev jag ett år klokare, ett år närmare rynkor, ett år lugnare (brukar ALLTID vara lite smått förvirrad och yberstressad när gästerna kommer), ett år visare. Ja halvvägs till femtio.. Jag har nog aldrig varit så bra förberedd och lugn inför en bjudning som igår. Var så pass bra i tid med alla matförberedelser att jag hade två timmar att fixa och dona innan alla kom! I normala fall står jag med mat och bakverk lite halvklara ända upp över öronen när den första gästen ringer på dörren, är lite smått imponerad av mig själv! Det är nog det där med att det är halvvägs..
Jag hann till och med fota lite av maten (efterrätten missade jag..)

Här kommer lite bilder, recept kommer under veckan!

Söta servetter med rosa ugglor, tror dessa kommer från RUSTA.

Min nya favvo! het tomatsallad!

Dressing och cole slaw.

En uppskattad mango salsa! God och frisk smak!


Buffe med burgertema. Hade gjord nötburgare och kycklingburgare!
Tycker det är trevligt med buffe då man kan plocka lite av varje!


Hembakat bröd slår allt! Mina favvo baguetter ligger till vänster.



Har ni något favvotema på buffe?

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar