onsdag 11 februari 2015

Spiderman tårta

Hej!
Fy va jag har varit dålig på att uppdatera er det senaste halvåret. Men med en liten nybliven ettåring och lite andra pysselprojekt, handtryckta tavlor som du hittar på Froken bjorklunds så har inte det funnits så mycket tid över.

Men nu har jag fått tillbaka lite inspiration och kraft att blogga igen! Delvis beror det på att jag har påbörjat en liten grundkurs till konditor! Super kul att få lära mig massor av tips och trix kring bakning!

I dag hade jag äran att få baka Williams 5års tårta med spiderman tema!

Tårtan är gjord av ljusa bottnar, recept finner du HÄR
vispad grädde med mosade jordgubbar och
ahlgrens bilar fluff, recept hittar du HÄR


Insåg nu att jag glömde ögonen.. Ajdå, hoppas att spiderman kan se ändå!




Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar