söndag 19 augusti 2012

Teknik är inte min starka sida...

Jag har inte glömt bort er! Jag har bara haft lite teknikproblem! Inte kunde väl jag veta att datorn skulle må jättedåligt om den inte hade tillräckligt med batteri vid en uppdatering... :( Den blev sjuk och min kära sambo fick göra upplivningsförsök! Som tur är så kunde han rädda datorn och nu är den pigg igen! Tur att min sambo är finns! Jag är verkligen riktigt dålig på teknik!

Så här har har en av mina dagar sett ut i veckan!

Frukost: 2 dl keso med 1 dl hallon och blåbär. Citronvatten och the.

Lunch: Omelett på två ägg. Servera med sallad och lite selleri.

Middag: 250 g fisk med sallad, gurka och grapefrukt.
Två mellanmål i form av bla ägg, lite nötter eller ostkuber har också
ätits.


Hur ser din matdag ut?

Nästa vecka ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera här! Bara datorn vill vara med!

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar