måndag 9 juni 2014

Nytt

Hej.
Hoppas ni har haft en bra helg! Har ni fått njuta av det härliga vädret? Igår hade vi superhärligt väder på ön. Vi hade en härlig dag med namngivning för lilla A igår, tyvärr glömde jag bort i stressen att fota tårtorna och kakorna som jag bakat så att jag kunde dela med mig av recepten till er.. Bland det tråkigaste som finns är ju recept utan bild.. Det kan väl gå an till ett basrecept som pannkaka eller kanske tårtbotten men inte till dekorerade tårtor och kakor.. Tyvärr blir det ibland så. Att jag glömmer att fota mina bakverk som inte ska ätas här hemma, måste bli bättre på det så att ni får fler härliga recept!

Nu till något annat. Vad tycker ni om det nya utseendet på bloggen? Efter lite råd och tips av sambon så har jag förnyat mig lite. Tycker att det blev renare och enklare att hitta och läsa inläggen.
Vad tycker ni? Blev det bättre?

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar