torsdag 1 december 2011

Första December.



Det är redan första December. Lite konstigt tycker jag att det känns.. Det känns mer som höst än som vinter och julmånad. Samtidigt är det skönt att det inte redan har kommit snö och kyla.
För att höja julstämningen lite så tänkte jag göra en egen "julkalender" här på mysanlagar. Varje dag fram till julafton så kommer jag bjuda på juliga tips och idéer.


Denna byxa kallar vi för "harem". Den finns i både vitt och svart.
Bakom Lucka ett gömmer sig ett julklappstips.
Jag har tillsammans med min mamma som är yogainstruktör gjort en liten kollektion med sköna och ekologiska yogakläder. Kläderna passar även utmärkt till vardags.
Kläderna hittar du HÄR.
Passa även på att beställa någon härlig SPAbehandling till dig själv eller någon du tycker om!

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar