söndag 2 december 2012

Andra December





Första ljuset är tänt! Åhh, vad jag tycker denna årstid är mysig! Jag får en extra anledning till att tända ännu fler ljus och dessutom blir jag såå pysselsugn! Vill göra allt!
Häromdagen fixade jag min egna adventsljusstake av gamla ölflaskor! Får jag säga det själv så blev det riktigt snyggt!
Jag tog fyra urdruckna ölflaskor och spraymålade de svarta. Sedan skrev jag dit siffror. KLART! Snabbt och enkelt pyssel! Love it!

Vackert i sin enkelhet!

Några kanelstänger och lite snöre får stå för dekorationen..


Så här såg flaskan ut innan den genomgick förvandlingen!


Du får gärna dela med dig av dina bästa julpyssel! För det tänker jag göra! Jag kommer att ha en liten "adventskalender" här där jag kommer ge dig lite tips och trix inför julen!

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar