lördag 26 november 2011

Adventsfint!

Vaserna är ölflaskor som jag tagit bort etiketten på. Visst är de fina?


I går när jag var ledig så gjorde jag lite adventsfint här hemma. Ljusstakar och stjärnor åkte fram. Även lite tallpynt fick komma in! Det blev lite sådär lagom juligt. Vill inte att det ska bli för mycket på en gång. Det får gärna bli lite efterhand så man inte tröttnar för fort!

Dessa söta lyktor fyndade jag på ÖoB för endast 9 kronor styck. Just nu
står de står de så fina i mitt köksfönster.

Det känns lite juligt med en krans av tallris i fönstret. 

Det är bara att gå ut i skogen och ta med lite "ris" hem. Ståltråd utgör min
grund. Sen är det bara att pynta som du vill. Jag har endast använt
"natursnöre".
Trevlig lördagskväll!
Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar