söndag 6 november 2011

Pyssel!



Jag har alltid älskat att pyssla! Jag har provat det mesta så som att göra smycken, sy, leka med lera, måla och rita, pärlor, gjuta i betong, snickrat, scrappbooka. Ja, listan kan göras låång!
För mig är det avkoppling att få vara kreativ. Då kan jag bara få fokusera på "objektet" och använda min fantasi. Just nu är jag inne i en period där jag har många ideér som ligger och väntar på att få bli testade! Så det kommer bli mer pyssel än mat här framöver! Hoppas ni tycker det är lika kul som jag!

Här kommer ett "pyssel" som jag varit sugen på ganska länge!
Dessa våningsfat har jag sett lite överallt det senaste året. Nu har jag gjort min tolkning! Blev riktigt nöjd så det kommer bli flera!

Kakfat "Recycle". 


Det man behöver är några fat och koppar. Muttrar, brickor, gängad stång,
borrmaskin och lite tålamod!

Detta söta blå kakfat med godsaker fick min svärmor i födelsedagspresent.

Recept på chokladbollarna hittar du HÄR och cupcakesen hittar du HÄR.
Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar