lördag 23 mars 2013

Att hålla ångan uppe!

Hej min vän! 

Oj oj oj, nu blev det ett uppehåll igen.. "Ofrivilligt".. Någon dag borta blir lätt till fler. Jag tycker ju om att spara och dela med mig av recept här! Men jag har så lätt att komma av mig om jag inte håller "ångan" uppe och lämnar avtryck här var eller varannan dag.. Något annat som gör att det inte är lika kul på vintern är mörkret.. Bilderna blir inte alls lika roliga när de får tas på köksbänken för att få någorlunda bra ljus.. Jaja, nog om detta.. 


Nu längtar jag som så många andra efter sol och vår!








 Förbereder nu för en hel drös med recept som kommer upp här inom kort! Tänkte att det kanske är en bra taktik för mig.. Att förbereda några åt gången. Då är det ju bara ett knapptryck sedan..

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar